Monday 8 May 2017

BABAK CINTA DAH JADI NOVEL



TAJUK NOVEL: BABAK CINTA
HARGA: RM32 (SM) / RM35 (SS) ~ including postage
PENERBIT: CUTE PUBLICATION 

~ BLURB ~

Naurah dan Fahin! Kedua-duanya bukan orang asing kerana mereka bekerja di Hotel Perwira kepunyaan Datuk Kamal. Disebabkan tugas di hotel, mereka terpaksa ‘baik’ demi menjamin masa depan Hotel Perwira. Tetapi hakikatnya? Seperti ada yang tidak kena antara mereka.

“You ni tak berperikemanusiaan, tahu?” Kenyataan Fahin mencabar Naurah. Saat itu dia rasa Fahin yang paling jahat.

“Habis tu you berperikemanusiaan sangatlah?” Sesungguhnya Naurah geram. Bermula dari saat inilah Naurah terang-terang menunjukkan kemarahannya tetapi tidak Fahin. Semakin Naurah marah, semakin enak dia mencabar.

Campur tangan ahli Caca Marba, Kak Salmah, pelanggan hotel dan peragut yang tidak bertanggungjawab merapatkan hubungan mereka. Baru sahaja mereka memulakan babak bahagia tidak semena-mena Datuk Kamal mengeluarkan mandat yang mengejutkan semua staf Hotel Perwira

“Untuk elakkan benda tak elok pada masa akan datang, saya buat peraturan baru di mana staf hotel tidak boleh menjalin hubungan cinta sesama staf”

Bagaimana penerimaan Fahin dan Naurah dengan peraturan baru Hotel Perwira? Keadaan bertambah kalut dengan kehadiran Hanif yang digilai ramai dan juga Rujhan yang misteri. Babak-babak daripada kisah hidup Naurah dan Fahin bercantum menjadi satu kisah cinta. 

PS: Assalamualaikum & selamat sejahtera....akhirnya ss update jugak blog. Nasib baik masih ingat password. Tujuan update bukan sebab nak up story baru tapi nak bagitahu uolllss yang BABAK CINTA (Fahin & Naurah) dah keluar dalam bentuk novel. Mungkin ada pembaca yang follow babak cinta waktu zaman dulu2 tak follow ss dekat facebook & tak tahu pasal berita gembira ni (^_^). Kepada yang sudah memiliki BABAK CINTA, selamat membaca dan semoga terhibur. Maafkan ss sekiranya ada terkurang dalam BABAK CINTA. Jangan lupa order BABAK CINTA through @Penerbitan Cutekreatif  atau @CUTE Publication di facebook. LOB UOLLLSSS <3 <3 <3


1 comment: